Smiley face

WTC - TAKLIMAT PERCUMA



Adakah anda sedang mencari program³ ilmiah untuk mengisi aktiviti di tempat anda berkhidmat? Sama ada Badan Kerajaan, Swasta, Badan Berkanun, Pertubuhan perniagaan, Sekolah (LADAP), Universiti, Masjid³, Surau³, Organisasi NGO dan sebagainya.

Bersempena dengan Kempen Kesedaran yg sedang kami jalankan. Kami ingin anda turut serta bersama kami, meraikan program ini dengan mengadakan taklimat PERCUMA ini ditempat anda. Program ini sangat bermanfaat kerana ramai masyarakat diluar sana masih tidak sedar kepentingan pengurusan harta pusaka.

Kami telah banyak mengadakan taklimat ini di organisasi kerajaan, swasta, surau, masjid dan banyak lagi. Namun, ilmu pengurusan ini perlu sentiasa diadakan dari masa ke semasa.

Tetapkan tarikh temujanji anda bersama kami, Pastikan tarikh cadangan adalah 2 minggu lebih awal dimaklumkan kepada kami untuk kami menyusun jadual.

Untuk sebarang pertanyaan, anda boleh Hubungi/Whatsapp/Telegram/SMS ke
013 2748963 (En. Azizie)


Share on Google Plus

About azizie

Penulis berpengalaman luas dalam pengurusan dan perancangan harta pusaka Islam. Pernah mengikuti Kursus Pengajian Syariah Sepanjang Hayat anjuran Fakulti Pengajian Syariah, UKM. Kini sedang menuntut Pengajian Fiqh Mawarith di UIAM.

0 comments :

Post a Comment